مادران و همسران آسمانی بندرامام‌ خمینی(ره) را عطر باران کردند+تصاویر

محمدرضا اسمند درباره جزییات مراسم اظهار داشت: عصر امروز مراسم مادران آسمانی به مناسبت وفات ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با همکاری هیئت رزمندگان اسلام بندرامام خمینی(ره) در حسینیه ثارالله شهر برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر امام خمینی(ره) افزود: مراسم گرامیداشت مادران و همسران شهید بندرامام خمینی(ره) با دعوت از ۹۰ همسر و مادر شهید شهر انجام شد و از مقام مادران و همسران شهدا تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید:

عوامل حمله مسلحانه به گشت ‌انتظامی در بندر امام خمینی(ره) شناسایی و دستگیر شدند

بندرامام خمینی|تشییع باشکوه مدافعان امنیت در بندر امام خمینی(ره)+تصاویر

تشییع و تدفین پیکر شهید امنیت «رفیعی» در روستای عبدلیه رامشیر برگزار شد

حسین صباح مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: مراسم مادران آسمانی دو سال است که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت رزمندگان اسلام در جوار شهدای گمنام حسینیه ثارالله بندرامام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که برخی از همسران و مادران شهدا بندرامام خمینی(ره) در شهر حضور ندارند ولی پرونده‌های آنها نزد بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرامام‌خمینی(ره) است، تاکید هیئت رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره) بر این بود در این مراسم همه همسران و مادران شهداشهر دعوت شوند.

صباح در ادامه تاکید کرد: لازم است از همکاری روابط عمومی پتروشیمی اروند، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و بخشداری بندر امام خمینی(ره) برای گرامیداشت مقام مادران و همسران شهید بندر امام خمینی(ره) تشکر کنم.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندرامام‌خمینی(ره) در پایان گفت: در این مراسم از همسر و مادر علی مرادی‌فر مسئول فقید هیئت رزمندگان اسلام بندرامام‌خمینی(ره) دعوت و تجلیل شد.|تسنیم

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7068کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7068/مادران-و-همسران-آسمانی-بندرامام‌-خمین/کپی شد!