عیدی فطرانه ۲ میلیارد ریالی مردم بندر امام خمینی(ره) به ‌سیل‌زدگان خوزستان+تصویر

به گزارش خبر  بندر امام خمینی(ره) محمد بشارتی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه مردم بندر امام خمینی(ره) از ابتدای وقوع سیل به صورت مستمر کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به سیل‌زدگان خوزستان انجام داده‌اند، اظهار داشت: در آستانه عید سعید فطر و با توجه به اهمیت ویژه این عید در بین مردم خوزستان، بیش از ۷۵۰  بسته مواد غذایی و لباس نو به ارزش ۲ میلیارد ریال که توسط مردم، مسئولان و خیران در تهران و بندر امام خمینی(ره) تهیه و  در روستاهای واقع در شهرستان‌های اهواز، حمیدیه و شادگان ارسال و بین آنها توزیع شد.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ بسته غذایی شامل آرد، برنج، شکر، روغن، حبوبات، رب گوجه، چای، شربت و شیرینی ، در روستاهای توابع شهرستان اهواز، سید یدیم، سید هاشم و سید ظاهر و همچنین شهرستان حمیدیه در روستاهای خسرج توزیع شد.

بیشتر بخوانید:

خدمت‌رسانی موکب قمربنی‌هاشم بندرامام‌خمینی(ره) از حمیدیه تا بامدژ+تصاویر

موکب قمربنی‌هاشم بندر امام‌خمینی (ره) به منطقه سیل‌زده حمیدیه اعزام شد‌

بشارتی با بیان اینکه در عیدسعید فطر یکی از نیازهای خانواده‌های محروم و سیل زده استان خوزستان لباس‌های نو و متناسب با شان آنها است، عنوان کرد: علاوه بر بسته‌های مواد غذایی بیش از ۲۵۰ بسته لباس مناسب عید شامل مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه در حسینیه آیت الله طالقانی بندر امام خمینی(ره) تهیه و بین مردم این مناطق توزیع شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، موکب قمربنی هاشم بندر امام خمینی(ره) جهت خدمت‌رسانی به زائران امام حسین علیه السلام از سال ۱۳۹۴ و زیر نظر ستاد عتبات عالیاتدر ۵ کیلومتری کربلا عمود ۱۳۱۳ مسیر پیاده‌روی اربعین نجف تا کربلا، اسقرار دارد. از ابتدای وقوع سیل در خوزستان هیئت رزمندگان اسلام، حسینیه عاشقان ثارالله،حسینیه آیت الله طالقانی، مساجد، حسینیه‌ها و با حضور داوطلبان جهادی، بسیجی و مردمی، تحت عنوان موکب قمر بنی هاشم بندر امام خمینی(ره) کار خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان را به صورت مستمر پیگیری و انجام می‌دادند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7846کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7846/عیدی-فطرانه-2-میلیارد-ریالی-مردم-بندر-ام/کپی شد!