صدور بیش از ۶۰۵ هزار بارنامه در خوزستان طی سه ماهه امسال

به گزارش خبر بندرامام خمینی (ره) به نقل از ایسنا ، غلامعباس بهرامی نیا  اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال گذشته ۵۷۷ هزار و ۶۲۳ بارنامه برای بیش از ۹ میلیون و ۸۹۶ هزار تن کالا در استان صادر شد.

وی افزود: این رقم در سه ماهه نخست سال جاری با رشد ۵ درصدی در تعداد صدور بارنامه و رشد ۱۲ درصدی در میزان تناژ، به ۶۰۵ هزار و ۳۵۱ بارنامه برای بیش از ۱۱ میلیون و ۳۶ هزار تن کالا رسیده است.

راه‌اندازی سامانه تشخیص هویت رانندگان با اثر انگشت در پایانه بار بندر امام خمینی (ره)

فعالیت شبانه‌روزی اسکله‌های بندر امام خمینی(ره) برای تخلیه کالاهای اساسی

رشد ۶۷ درصدی ورود کالاهای اساسی به بندر امام طی ۳ماهه ابتدایی سال ۹۸/ بسیج تمامی امکانات در بندر امام برای تسریع در تخلیه کالاهای اساسی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال ۹۸ سهم صدور بارنامه برای حمل کالاهای اساسی در درون استان ۱۲ هزار و ۸۱۶ عدد و سهم صدور بارنامه برای حمل کالاهای اساسی برون استانی ۱۳۹ هزار و ۹۹۶ عدد بود.

بهرامی نیا عنوان کرد: در مجموع برای حمل بیش از ۳ میلیون و ۵۱۷ هزار تن کالای اساسی ۱۵۲ هزار و ۸۱۲ بارنامه در فصل بهار صادر شده است.

وی ادامه داد: این میزان صدور بارنامه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۹ درصدی به لحاظ تعداد و رشد ۲۴ درصدی به لحاظ تناژ را نشان می دهد.

https://biknews.ir/8147کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8147/صدور-بیش-از-605-هزار-بارنامه-در-خوزستان-طی/کپی شد!