امید به آینده، روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره) به نقل از فارس، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عصر دیروز در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: بیانیه گام دوم در واقع منشور انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت فضاسازی برای اجرای گام دوم، گفت: بستر آگاهی‌بخشی و آشنایی مردم با گام دوم در سطح شهرهای استان باید به نحو مطلوب فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، کلیدی ترین مفهوم و  روح حاکم بر بیانیه گام دوم را امید به اینده انقلاب عنوان کرد و گفت: بدون امید مجالی برای خوب اندیشیدن نخواهد بود، هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد و در مقام نظر و عمل، راه به جایی نخواهیم برد.

وی افزود: امید به پیروزی نهایی را باید دلها زنده کنیم؛ ناامیدی برابر با پیروزی دشمن است چون این تصور پیش‌می‌آید که باید نظر قدرت‌های جهانی را مقدم بدانیم و خود را کوچک بدانیم.

ماجرای آسفالت خیابان نماینده ولی‌فقیه در خوزستان چه بود + فیلم

کشور لبنان در سیل اخیر حضور پر رنگی داشت

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ایران اسلامی ۴۰ سال همه قدرت‌ها را مبهوت کرد، عنوان کرد: مساحت ایران در دوره قاجار ۵ میلیون و اندی کیلومتر مربع بود که دو سوم کشور را ذلیلانه از دست دادند اما از زمان پیروزی انقلاب با انکه تمام قدرت‌ها علیه ما بود اما ذره ای از خاک ایران جدا نشد و این به علت وجود گوهر نایاب ولایت بود.

وی ولایت را بسترساز ظهور امام عصر (عج) دانست و افزود: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی ۳ کلیدواژه اساسی گام دوم است که قطعا عمل به آن بستر ساز ظهور امام عصر (عج) خواهد بود.

وی گفت: نظام استکبار تلاش دارد سبک زندگی خود در جامعه اسلامی حاکم کند، انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به وقوع پیوست و اگر بتوانیم فرهنگ غنی قرآن و عترت را نهادینه کنیم یقیناً مسیر انقلاب تکمیل می‌شود.

موسوی‌فرد بیان کرد: جوانان انقلابی باید خود را مهیا کنند تا با روی کار آمدن دولت انقلابی بتوانند با مدیریت توانمند و جهادی، به مطالبات مردم رسیدگی کنند؛ اگر نیروهای انقلابی کنار هم باشند، اتفاقات خوبی در زمینه کاهش فاصله طبقاتی و محرومیت زدایی رخ خواهد داد.

https://biknews.ir/8254کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8254/امید-به-آینده،-روح-حاکم-بر-بیانیه-گام-دو/کپی شد!