مخالفت شورای تامین شهرستان سبب لغو برگزاری تریبون آزاد با موضوع امنیت در بندر امام خمینی(ره) شد

حجت الاسلام سجاد فرجی در گفت وگو با خبر بندر امام خمینی(ره) درباره علت لغو تریبون آزاد با موضوع “امنیت-چالش ها و راهکارها” اظهار داشت: در آذر ماه سال گذشته تریبون آزاد با استقبال خوب مردمی و موضوع “مشکلات شهری و مطالبات مردمی بندر امام خمینی(ره)” برگزار شد.

وی افزود: یکی از مهم ترین مطالبات مردم در این تریبون آزاد موضوع امنیت بود و همشهریان طی تماس های مکرر با دبیرخانه تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) پیگیر برگزاری جلسه تریبون آزاد با موضوع امنیت بودند.

فرجی در ادامه تصریح کرد: شورای مرکزی تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) بعد از جلسات متعدد و همفکری با صاحب نظران تصمیم گرفت که تریبون آزاد با موضوع امنیت را در ۶ مرداد ماه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در پارک شهر برگزار کند ولی با وجود گذشت شش روز از موافقت کتبی فرماندار شهرستان بندرماهشهر با برگزاری تریبون آزاد با موضوع امنیت در بندر امام خمینی(ره)،برخی از اعضا شورای تامین شهرستان با برگزاری جلسه مخالفت کرده و آنرا لغو کردند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری تریبون آزاد جوانان انقلابی در بندر امام‌ خمینی (ره) +فیلم

جوانان انقلابی در بندرامام‌خمینی(ره) تریبون آزاد برگزار کردند

تریبون آزاد فرصت مناسبی برای شناخت دغدغه‌های مردم توسط مسئولان است

عضو مسئول تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) افزود: فرماندار شهرستان ظهر روز شنبه به صورت شفاهی اظهار داشتند که برخی از اعضا شورای تامین شهرستان بندرماهشهر با اجرای تریبون آزاد مخالف هستند و برگزاری جلسه با موضوع امنیت قابل اجرا نیست و نامه کتبی لغو جلسه امروز بعد از ساعت اداری تحویل دبیرخانه تشکل شد.

وی افزود: منتظر اعلام دلیل اصلی مخالف شورای تامین شهرستان بندرماهشهر با برگزاری تریبون آزاد در بندر امام خمینی(ره) هستیم و نتیجه آن در اسرع وقت حضور همشهریان اعلام می شود.

حجت الاسلام سجاد فرجی در ادامه تصریح کرد: ممانعت از برگزاری تریبون آزاد با موضوع امنیت که جزو دغدغه‌های اصلی همشهریان بندر امام خمینی(ره) است مشکل امنیت اجتماعی شهروندان بندر امام خمینی(ره) را حل نمی کند.

وی افزود: عدم برگزاری تریبون آزاد پاک کردن صورت مساله افزایش بزهکاری و سرقت در شهر و سبب رفع مشکل نمی‌شود و مسئولان امر به جای ممانعت از برگزاری جلسات مطالبات مردمی باید به دنبال راهکار عملیاتی برای برون رفت از مشکلات امنیت اجتماعی مردم بندر امام خمینی(ره) باشند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/8700کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8700/مخالفت-شورای-تامین-شهرستان-سبب-لغو-برگ/کپی شد!