بارگیری ۸۰ هزار تن گندم از بندر امام خمینی(ره) به سایر بنادر کشور

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان، خدا رحم امیری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ هزار تن گندم از بندر امام خمینی (ره) به بندر عباس و بندر چابهار به وسیله کشتی بارگیری و منتقل شده است.

وی افزود: از مجموع محموله‌های گندم ارسالی به بنادر مذکور، ۶۰ هزار تن گندم به بندر چابهار و ۲۰ هزار تن به بندرعباس انتقال یافته است.

رکورد بی سابقه عملیات بندری در کشور؛ تخلیه همزمان ۱۳کشتی کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره)

بندر امام خمینی(ره) اولین مقصد نفتکش مورد حمله قرار گرفته در خلیج فارس

مطالعات طرح پرورش ماهی در سد جره و خوریات بندر امام خمینی(ره) انجام شد

خریداری بیش از یک میلیون تن گندم از کشاورزان

امیری درخصوص خرید گندم از کشاورزان اظهار داشت: عملیات خرید این محصول با مشارکت فعال ۹۱ مرکز خرید در قالب ۱۹۱ هزار و ۷۴۰ محموله انجام شد.

این مقام مسئول درخصوص میزان خرید گندم در سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته، تصریح کرد: در سال جاری یک میلیون و ۳۰۲ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شد که این میزان خرید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۱۳۰ هزار تن بوده، ۱۷۲ هزار تن افزایش را نشان می‌دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور، با توجه به وقوع سیلاب سال جاری، افزایش خرید این میزان گندم یک رکورد محسوب می‌شود.

https://biknews.ir/8705کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8705/بارگیری-۸۰-هزار-تن-گندم-از-بندر-امام-خمی/کپی شد!