افشاگری زمین‌خواری توسط شهردار و رئیس شورای شهر امیدیه برای آنها گران تمام شد؛ پایان بازداشت موقت عدالت‌خواهان با وثیقه ۴۰۰ میلیون تومانی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) محمدرضا آغاجاری رئیس شورای شهر امیدیه شب گذشته در گفت‌وگو با فارس، از آزادی خود و شهردار امیدیه بعد از بازداشت چندساعته در روز شنبه خبر داد.

آغاجاری با بیان اینکه افشاگری بنده و شهردار از زمین‌خواری‌ها برای ما گران تمام شده است، افزود: این بازداشت در پی شکایت دادستان سابق و تدوین گزارشی با ۸ موضوع انجام شد که پس از قرار وثیقه ۴۰۰ میلیون تومانی، بازداشت ما پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

گفتمان مطالبه‌گری در کشور باید تقویت شود

مدیرکل اسبق تعزیرات حکومتی خوزستان: پرونده کولرهای قاچاق را تا پای جان پیش بردم

وی افزود: یکی از موضوعات مطرح شده توسط دادستان سابق این است که چرا برای زمین‌خواری‌های ۱۰ سال قبل اعلام جرم نکرده‌ایم در حالی که خود او دادستان بوده و ما در سال ۹۳ در نامه‌ای همراه با اسناد مربوطه به او اعلام کردیم.

آغاجاری گفت: یکی دیگر از موضوعات اتهامی، در رابطه با برگزاری آزمون شهرداری بود؛ در حالی که در سال‌های گذشته به‌کارگیری نیروها بدون قاعده و بر اساس رانت انجام می‌شد ما تصمیم گرفتیم نیروهای پیمانکاری شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری را با آزمون جذب کنیم و این اقدام غیر قانونی شمرده شده است‌.

وی در رابطه با تجمع تعدادی از مردم و نمازگزاران برای استقبال از شهردار و رئیس شورا، گفت: ما در راه بازگشت از دادسرای اهواز به امیدیه هستیم و همواره خواهان برقراری ثبات و آرامش بوده‌ایم و همه اقدامات باید از مجاری قانونی طی شود.

به گزارش فارس، افشای پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری در امیدیه در ماه‌های اخیر خبرساز شد و این شهرستان به تازگی شاهد تغییر دادستان بود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/8879کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8879/افشاگری-زمین‌خواری-توسط-شهردار-و-رئیس/کپی شد!