کشاندن خبرنگار به کوچه و خیابان دادگاه حرکت زیبایی نیست

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، محمد جوروند در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: خبرنگاران در کنار استاندار و ستاد بحران مجاهدانه بسیاری از حوادث را به اطلاع مردم رساندند.

وی با اشاره به مشکلات خبرنگاران بیان کرد: استاندار خوزستان در ابتدای کار اعلام کرد که شکایتی از رسانه‌ها صورت نگیرد که این اتفاق آمار زیادی تا به امروز نداشت.

مدیرکل ارشاد خوزستان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بسیاری از مشکلات را در کنار مدیران برطرف کردند و کشاندن رسانه و خبرنگار به کوچه و خیابان دادگاه حرکت زیبایی نیست.

کارگروهی برای ‌بررسی مشکلات ‌خبرنگاران ماهشهری تشکیل می‌شود‌

درخشش هنرمندان بندر امام خمینی(ره) در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی خوزستان

جام باشگاه‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان در بندر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

وی عنوان کرد: تلاش مسئولان برای افزایش کیفیت زندگی مردم است و از از استاندار خوزستان و دیگر مسئولان درخواست دارم تا دوباره تاکید کنند که از خبرنگاران شکایتی صورت نگیرد و با دعوت از خبرنگاران به اداره و دستگاه می‌شود کدورت‌ها را برطرف کرد.

جوروند درباره خانه مطبوعات استان خوزستان گفت: کسانی که عضو خانه نیستند تقاضا دارم که عضو این نهاد صنفی شوند تا با همفکری و همیاری شما مشکلات برطرف شود.

مدیرکل ارشاد خوزستان با بیان این‌که آنچه عملکرد مدیران است به پای نظام جمهوری اسلامی گذاشته می‌شود، افزود: باید به جنبه‌های مثبت فعالیت مدیران نیز پرداخته شود و هر چند که تاکنون نیز پرداخته شده است.

وی با اشاره به این‌که جامعه امروز به امید، نشاط و شادابی بیشتر نیاز دارد، ادامه داد: فرهیختگان می‌توانند مدیریت کنند و مردم را از ناامیدی رهایی بدهند.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/8944کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8944/کشاندن-خبرنگار-به-کوچه-و-خیابان-دادگاه/کپی شد!