جدول اکران سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان خوزستان

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)به نقل از تسنیم، مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استان خوزستان باحضور مسئولان استانی و شخصیت‌های فرهنگی هنری در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد خوزستان برگزار شد.

در این مراسم محمد جوروند با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان خوزستان از ۳۱ مردادماه تا ۴ شهریورماه، اظهار داشت: در این جشنواره ده فیلم کودک و نوجوان از سینمای ایران، فرانسه و مکزیک در سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سینما هلال اهواز اکران می‌شوند.

بیشتر بخوانیم:

درخشش هنرمندان بندر امام خمینی(ره) در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی خوزستان

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان رتبه نخست جشنواره سلام را کسب کرد

وی بیان کرد: از جمله برنامه‌های جانبی این سری از جشنواره را کارگاه آموزش فیلم‌نامه نویسی کودک و نوجوان، اجرای نمایش عروسکی، غرفه‌های متنوع شامل فروش بازی‌های فکری، کارگاه عروسک سازی، نقاشی چهره کودکان، موسیقی کودک، ایستگاه نقاشی و آموزش فیلم‌سازی برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان برای دومین سال متوالی در سطح استان، گفت: از ٣ داور کودک و نوجوان برای قضاوت فیلم‌های این دوره از جشنواره استفاده می‌شود تا فیلم‌ها را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

وی بیان کرد: نمایش رایگان فیلم‌های خاطره‌انگیز سینمای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده و کم‌برخوردار در ۱۴۳ نقطه کشور انجام می‌شود که نزدیک به ۱۵ نقطه در سطح استان خوزستان اکران خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9182کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9182/جدول-اکران-سی-و-دومین-جشنواره-بین-الملل/کپی شد!