برگزاری همایش پایش وضعیت در صنایع پتروشیمی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان، این همایش به پیشنهاد اداره تعمیرات در راستای اهداف توسعه فرهنگ و دانش فنی نگهداری و تعمیرات در سالن آفرینش سایت یک منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

در ابتدای همایش مهندس عیسی انوشا رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان طی سخنانی به موضوع اهمیت نگهداری و تعمیرات در مجتمع پرداخت.
وی با توجه به ماهیت پلیمری و اهمیت زیاد تولیدات پتروشیمی شهید تندگویان لزوم پایش همه جانبه و مراقبت دائم از تجهیزات را یادآور شد.
وی از زحمت بی‌دریغ و خالصانه پرسنل مخصوصا نفرات شاغل در واحد تعمیرات تشکر و قدردانی کرد.
بیشتر بخوانید:
در ادامه دکتر بهزاد سرپرست مرکز پایش وضعیت دانشگاه شریف در ادامه با ارایه مثالهای علمی و عملی از شرکت های مختلف به معرفی روش های نوین پایش وضعیت و اهمیت ان در تولیدات و به روز آوری تجهیزات اشاره کرد.
سپس دکتر علیرضا مسعودی عضو هیئت علمی مرکز آمورش عالی امام خمینی(ره) به ارایه مقاله در مورد پایش وضعیت پرداخت وی با بیان اهمیت تبادل دانش و تجارب در بخش های صنعتی و دانشگاهی بر ارتقا دانش پایش وضعیت و نگهداری و تعمیر پیش بینانه تاکید کرد.
در پایان طی میزگرد و پرسش و پاسخ حاضرین سوالات خود را با اساتید درمیان گذاشته و به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است پتروشیمی شهید تندگویان بزرگترین تولید کننده pet و ptaدر کشور،  در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)قرار گرفته است.
انتهای پیام/ ع
https://biknews.ir/9366کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9366/برگزاری-همایش-پایش-وضعیت-در-صنایع-پترو/کپی شد!