محرومیت خوزستان از نوشت افزار دولتی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، عبدالرحمن ناصریان معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: متأسفانه به علت ضعف مالی واحدهایی که باید نوشت‌افزار دولتی را تهیه‌کرده می‌کرده‌اند، تا کنون فقط بخشی از نوشت‌افزار دولتی سهم استان را توانستیم تأمین کنیم.

وی افزود: تصمیم داریم امروز جلسه‌ای تشکیل دهیم تا  بتوانیم موضوع مالی نوشت‌افزار دولتی را حل کرده و بخش اول این سهمیه را وارد استان کنیم.

بیشتر بخوانید:

دفاتر دولتی شرکت پست محل جمع‌آوری نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند

قابل توجه معلمان حق‌التدریس/تمام جزییات استخدام و شروط تبدیل وضعیت به پیمانی

معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان درباره نحوه توزیع نوشت‌افزار دولتی بیان کرد: افرادی از بخش اصناف با تأیید اتحادیه مربوطه از جانب ما معرفی می‌شوند و اقدام به جذب سهمیه نوشت‌افزار دولتی و توزیع آن می‌کنند.

ناصریان تصریح کرد: یک‌بخشی از نوشت‌افزار دولتی مربوط به مددجویان کمیته امداد و دانش آموزان کم برخوردار است که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به ازای هر دانش‌آموز ۵ جلد دفتر تخصیص داده‌شده است و بین آنان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به نمایشگاه نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر که در مکان نمایشگاه بین‌المللی از۲۵شهریورماه الی ۲۹شهریورماه دایر است، افزود: در این نمایشگاه که محصولات با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصد عرضه می‌شوند، استقبال خوبی از جانب مردم و خانواده دانش آموزان شده است.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9665کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9665/محرومیت-خوزستان-از-نوشت-افزار-دولتی/کپی شد!