ساعت کار ادارات خوزستان تا ۱۳ مهر ماه تغییر کرد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، غلام رضا شریعتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید به منظور  کاهش دغدغه‌های خانواده‌ها و رفاه مردم زمان شروع ادارات  از ساعت ۸:۳۰ خواهد بود.

وی با بیان اینکه این قانون به مدت دو هفته از یک مهر تا ۱۳ مهرماه برقرار است، افزود: از ۱۳ مهرماه ساعات کار ادارات به حالت عادی و روال سابق بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

مأمور به خدمت شدن فرهنگیان در دستگاه‌های دیگر؛ تصمیم صحیح یا ناپخته؟

طرح سلامت دهان و دندان برای دانش‌آموزان خوزستانی اجرا می‌شود

استاندار خوزستان گفت: با توجه به شرایط موجود اصراری به دونوبته کردن مدارس نداریم و نباید کلاس‌های بدون معلم داشته باشیم.

شریعتی عنوان کرد: مدارس تعمیری و تجهیزی باید تا اوایل مهر ماه امسال به آموزش و پرورش تحویل داده شوند و مدارس احداثی کوچک تا ۱۵ آبان و مدارس احداثی بزرگ تا ۱۵ دی ماه وضعیت عادی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مدارس سیل زده باید تا ۱۵ آبان ماه به وضعیت عادی بازگردند، گفت: در بحث استقبال از مهر و آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید می‌توانیم از شرکت های صنعتی استفاده کنیم و آن‌ها باید در رابطه با مسؤولیت اجتماعی پای کار بیایند.

شریعتی عنوان کرد: با تلاش‌هایی که انجام شد آموزش و پرورش خوزستان موفق شد تعداد ۲ هزار معلم را از طریق دانشگاه فرهنگیان به کار بگیرد و تا سال آینده نیز ۳  هزار معلم استخدام می شوند تا
کسری معلم در خوزستان جبران شود.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9697کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9697/ساعت-کار-ادارات-خوزستان-تا-۱۳-مهر-ماه-تغ/کپی شد!